Cheese in the Trap



A sorozat egy szegény, kicsit rondácska és kívülálló lány, Hong Seol (Kim Go-Eun) és egy nagyon érdekes, de még annál is helyesebb és gazdagabb fiú, Joo Jung (Park Hae-Jin, Doctor Stranger) története.

Hong Seolt általában lúzernek tartják az egyetemen, amikor belebotlik a végzős Joo Jungba, akit tényleg mindenki kedvel. Csakhogy Seol hamar rájön, hogy a fiú nem az, akinek mutatja magát, és gonosz játékainak célpontjául most őt szúrta ki magának, nem is eredménytelenül... Mert Joo Jung mindig eléri, amit akar.

Seol összeakad Baek In-Hoval (Seo Kang-Joon, Entertainer), akivel Joo Jung szintén csúnyán elbánt. A két embert összehozza a közös sors...

Végül Seol szembeszáll Joo Junggal és ebből furcsa dolgok kerekednek ki.





A The Cheese In The Trap története egy webképregényen alapul és ahogy elnézegetem a számokat meg a kommenteket, elég népszerű, de azért vannak néhányan, akik - hozzám hasonlóan - nem annyira értik ezt a nagy hájpot.

Végignéztem, és bár eleinte azt hittem, jó lesz ez, a végére kifulladt a dolog. A két srácot, Joo Jungot és In-Hot imádtam (eskü, nem azért, mert nagyon jó pasik), és végül is a lánnyal sem volt bajom, de valahogy olyan kis összecsapott lett az egész és nagyon is várom a második évadot, mert csak arra tudok gondolni, hogy így nem lehet vége :)

A mellékszereplőket (Bo-ráékat) viszont szerettem nagyon :)







 1. rész
 2. rész
 3. rész
 4. rész
 5. rész
 6. rész
 7. rész
 8. rész
 9. rész
 10. rész
 11. rész
 12. rész
 13. rész
 14. rész
 15. rész
 16. rész

4 megjegyzés: