Who Are You: School 2015



Go Eun-byul és Lee Eun-bi (Kim So-Hyun) ikertestvérek, akiket öt éves korukban szétválasztottak, azóta pedig hihetetlenül különböző életet élnek. Eun-bi egy árvaházban él, ahol ő gondoskodik a kisebb társairól, miközben meg állandó célpontja egy csapatnyi genya kiscsajnak, amivel a tanárok persze nem nagyon törődnek.

Másrészről Eun Byul az egyik legnépszerűbb lány abban a magániskolában, ahová jár. Nyolc éves kora óta jó barátja Han Yi-an (Nam Joo-Hyuk, Cheese in the Trap), a suli úszósztárja, akivel eléggé bírják egymást.

A két lány nagyon hasonlít egymásra, de csak Eun-byul tud a testvére létezéséről.

Aztán egy iskolai kiránduláson Eun-byulnak egyszer csak nyoma vész. Pont ugyanakkor Eun-bi balesetet szenved, aminek következtében átmeneti amnéziája lesz, és mire visszatérnek az emlékei, arra eszmél, hogy átvette a testvére helyét. Szerencsére Gong Tae-kwang (Kong Tae-Gwang), az osztály legnagyobb bajkeverője megvédi őt, amitől kell, és később ő lesz az egyetlen, akiben Eun-bi megbízik.





 1. rész
2. rész 
 3. rész
 4. rész
 5. rész
 6. rész
 7. rész
 8. rész
 9. rész
 10. rész
 11. rész
 12. rész
 13. rész
 14. rész
 15. rész
 16. rész



Nagy köszi a fordítóknak és a feltöltőknek!

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a fordítást! Ez eddig a legjobb suliban játszódó történet amit eddig láttam. Nagyon jól felvázolja, hogy a fiatalok mennyi mindenen mennek keresztül. Utoljára akkor sírtam ennyit egy doramán amikor megnéztem a 49 napot.:) Köszönöm, hogy lefordítottad, ez lett a kedvencem.
    xx ölel, Helena Z. B.

    VálaszTörlés
  2. Szia!Némelyiknek rossz a linkje vagy mi :/
    Nagyon megköszönném,ha kijavítanátok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem se tölt be rengeteget, pl a 4-dik megy , de az 5,6 nem 7 igen onnantol meg ujra nem :(( habár nekem nem maga a videot tolti be hanem letolti, de azert mert egy alkalmazason keresztul nezem, de ott se tolti be oket, azaz h le tudjam tolteni, de ha cromerol neznem akkor meg egyfolytaban a reklamokat dobalja meg, az miatt se tudom nezni, mert kihelyt ranyomok a kezdesre bedob vagy 5 virust:((

      Törlés
  3. Szia! Ezek a linkek már sose lesznek kijavítva? Nekem egyiket sem indítja el.És elég régi poszt. Ezért gondoltam rá kérdezek.

    VálaszTörlés
  4. Szia nekem valamiért nem évényes a link
    Vagy mi de az a lényeg hogy nem engedi hogy meg nézzem , ezért azt szeretném kérni hogy javítsd ki léhyszi( ha tudod )

    VálaszTörlés